Avatar billede P. Jensen Praktikant
12. november 2019 - 14:26 Der er 5 kommentarer

Outlook mail

Jeg har en iPad og IPhone. Bruger outlook mail, har Office 365.

Når jeg opretter en aftale på IPhonen kommer aftalen IKKE frem på ipaden, men det gør den hvis det er omvendt. Kan ikke se i indstillinger hvor det går galt. Kan I hjælpe.

Mvh Pia
Avatar billede hkprofil Forsker
12. november 2019 - 15:25 #1
Jeg er spændt på at høre, om du får hjælp, jeg har nemlig det omvendte problem :-(
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2019 - 15:46 #2
du skal vælge den "rigtige" kalender når du opretter begivenheder - og det lyder MEGET som om du har valgt 2 forskellige standardkalendere på dine enheder
Læs evt. her: https://support.apple.com/da-dk/guide/iphone/iph3d1110d4/ios
Avatar billede P. Jensen Praktikant
12. november 2019 - 16:16 #3
Svar til Thomas s....jeg ved ikke om jeg forstå dit svar helt. Min kalender på iPhonen og iPad ligner hinanden fuldstændig. Jeg tror mere det er nogle af de punkter man kan klikke af enten i indstillinger eller i kalenderen. Kan bare ikke overskue hvad det hele betyder...
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2019 - 16:06 #4
Du har mindst 2 kalendere på din iPhone - en til din ios-bruger (som du benytter til at feks. installere apps gennem appstore) og din Outlook-bruger - begge brugeres kalendere er vist samtidigt på din IPhone - kun med farveforskel. Når du så opretter en ny begivenhed, ved iphonen ikke, i hvilken kalender din begivenhed skal oprettes - det skal du fortælle den selv (ved at vælge standardkalender)
hvis ikke du bruger den sammen bruger på din ipad, har du 2 forskellige kalendere.

Giver det mening?
Avatar billede P. Jensen Praktikant
14. november 2019 - 18:10 #5
Jeg har i indstillinger, på både iPhone og på iPad, trykket kalender og vinget exchange af under kalender og nu virker det. Farven her er rød...

Men det betyder så, at alle aftaler jeg laver, både kan ses på min arbejdscomputers kalender og på min iPad og iPhone.