Avatar billede hclisbedsted Seniormester
15. november 2019 - 14:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

internet til tv

jeg har et Panasonic tv hvor jeg har kunnet se alle gamle dr udsendelser via internet kabel, nu virker det pludselig ikke mere, når jeg går indstillinger igennem ser det ud til at alt er rigtig, men jeg får meddelelsen: det ser ud til at tv  ikke har internetforbindelse? m.v.h.--h.c.
Avatar billede klt Seniormester
15. november 2019 - 14:57 #1
Det er nok i forbindelse med at DR har opdateret DRTV.
Andre brugere har samme problemer på deres tv og samme fejlmelding med manglende internet;

https://www.recordere.dk/2019/11/drtv-har-faaet-en-kaempe-opdatering/

Kan dog ikke se, om nogen har fået løst det.
Avatar billede kurt54 Ekspert
15. november 2019 - 14:59 #2
Nu har DR lagt deres side helt om  - hvilket har givet problemer for blandt andet TV4ever.. Deres tv oversigt er helt ny - og med fejl og uhensigts mæsigheder de forhåbentligt får rettet.  Den gamle oversigt var bedre (mener jeg).
Avatar billede ErikHg Ekspert
15. november 2019 - 15:06 #3
Der står:
Mediehuset lukker fra nytår 3 ud af 6 af de traditionelle tv-kanaler, som en del af spare- og udviklingsplanen

Det er en køn udvikling - at indskrænke udbuddet, det er det modsatte der sker, nemlig et stort tilbageskridt.
Avatar billede Glen Dixo Praktikant
08. januar 2020 - 07:53 #4
By 2020, all TVs connected to the default antenna will not be able to watch anymore, to fix you can use cable TV or the best option is to use online TV viewing application.
Avatar billede Glen Dixo Praktikant
08. januar 2020 - 07:55 #5
Or you can review and download Mobdro then connect to your smart home TV at  https://mobdroplus.com/
Avatar billede Mobdro Portugal Praktikant
17. april 2020 - 04:53 #6
mobdro-applikation er virkelig nyttigt til at se tv online : https://mobdroportugal.net/