Avatar billede zombie55 Novice
15. november 2019 - 15:12 Der er 1 kommentar

NAS viser næsten fyldt op !

Min Synology 213J NAS-server viser at den næsten er fyldt op (2,5 TB ud af 2.7 TB), selv om jeg kan se på mapperne i min admin-browser at jeg kun har lagt 1,5 TB filer. Der er 1 TB som jeg ikke har mulighed for at se ! Hvad kan årsagen være ?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. november 2019 - 14:32 #1
Det kan skyldes rigtig mange ting - de programmer du har installeret, har databaser, der kan være fejlbehæftet (Memories, Photo Station m.m.), du har formentlig versionsstyring slået til på filerne, og der er indbygget "skraldespand".

Gå på dit administrator webside og find "Storage Analyzer" (Lageranalyseprocess på dansk). Ved at køre dens rapporter, kan du få et overblik over hvor din plads "mistes" henne.

Læs evt. også https://community.synology.com/enu/forum/6/post/121135