Avatar billede henningj1 Praktikant
16. november 2019 - 14:59 Der er 5 kommentarer

navngive vinduer

Kan man i Google Chrome give vinduerne navne (fx "tur til Wien")?
Avatar billede Slater Ekspert
16. november 2019 - 15:05 #1
Kan du beskrive lidt bedre?

Mener du titler i faneblade?
Mener du som bruger eller som en der laver et website?
Mener du permanent, så det kommer frem næste gang samme side besøges?
Avatar billede henningj1 Praktikant
16. november 2019 - 15:17 #2
Jeg skal snart til Berlin. I den anledning har jeg fundet en del sider, jeg gerne vil udprinte. De sider har jeg lagt i et nyt vindue som en række faner. Det ville være praktisk, hvis jeg kunne give vinduet et navn.
Avatar billede Slater Ekspert
16. november 2019 - 16:08 #3
Okay, så det er ikke de enkelte faner men kun hele vinduet?

Så forstår jeg slet ingenting, må jeg indrømme. Chrome har slet ikke haft vinduestitler i årevis, kun fanerne har tekst. Hvad mener du med et navn i det hele taget? Hvilken funktion forventer du, eller hvor vil du have det til at stå? Og hvad har det med at printe at gøre?

Kan du ikke forklare lidt tydeligere hvad du ønsker?
Avatar billede henningj1 Praktikant
16. november 2019 - 16:20 #4
Nu har du jo besvaret mit spørgsmål: Chrome har ikke vinduestitler
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
28. december 2019 - 15:38 #5
Du kunne jo lave en Bogmærke mappe og navngive den "Berlin" el.l.
Når du tilføjer et bogmærke, vælger du mappen og giver selv dit foretrukne navn til det pågældene Bogmærkes Titel/URL