Avatar billede Rasmus0977 Praktikant
18. november 2019 - 20:21 Der er 3 kommentarer

Hvorfor skal jeg trykke fn nede for at skrue lyden op og ned, og kan jeg få det væk

Hey computerworld

jeg har en Asus zenbook mit problem er bare jeg har gået i noget tid med det problem at jeg skal trykke fn nede for at skrue lyden op og ned altså f10, f11 og f12

Kan jeg undgå det så jeg bare kan trykke på skru og og skrue ned og lydløs

Håber i kan hjælpe

mvh. Rasmus
Avatar billede Slater Ekspert
18. november 2019 - 20:32 #1
Så vidt jeg ved ikke på en Zenbook. Lenovo og andre mærker har muligheden for at låse Fn, som regel ved at trykke Fn+Esc, eller ved at skifte den til permanent låst tilstand i UEFI'en, men Zenbook har det ikke. Min kunne i hvert fald ikke, og efter hvad jeg kan finde på Google er det generelt for Zenbooks. Desværre.
Avatar billede Rasmus0977 Praktikant
18. november 2019 - 20:40 #2
Tak for det :)
:(
Avatar billede poko1 Ekspert
18. november 2019 - 23:13 #3
Jeg har sat mit Scrolhjul til at stille styrken op og nedellers styrer jeg det fra Processlinjen
https://ibb.co/qxQVMCC