Avatar billede Carol Ponting Novice
21. november 2019 - 09:14 Der er 2 kommentarer

Export MBOX files into Outlook PST format?

I want to export my MBOX mailbox (files) into .PST format. can any one know how to perform safe conversion from MBOX to Outlook PST?
Avatar billede Pradeep katiyar Praktikant
21. november 2019 - 12:16 #1
If you want to achieve a manageable and quick conversion of MBOX to Outlook PST format then, Shoviv MBOX Converter is the precise solution that has entire advance properties to export MBOX emails data into PST format. The MBOX to PST Converter utility supports multiple MBOX files conversion and also preserves folder hierarchy and meta properties as well. Using the bulk approach, you can convert entire MBOX mailboxes to Outlook PST format.

For more info visit here:- Import MBOX to Outlook
Avatar billede David Godfin Praktikant
05. december 2022 - 17:43 #2
Mere avanceret MBOX2PST konverter https://www.outlookfreeware.com/en/products/all/OutlookConvertMBOX2PST
- Understøtter alle typer MBOX-filer, Outlook og Windows.
- Bevarer den oprindelige mappestruktur.
- Bevarer dataintegriteten:
- Konverterer e-mails fra MBOX-fil som original, sammen med billeder og vedhæftede filer.
- Bevarer besked egenskaber og formatering.
- Konverterer MBOX-filer af enhver størrelse og et stort antal filer på én gang.
- Oversætter MBOX filer, der er større end den angivne størrelse.
- Giver dig mulighed for automatisk at arrangere de resulterende PST-filer i mapper under konverteringen.
- Opretter en eller flere PST-filer fra MBOX-filer.
- Giver mulighed for automatisk at gemme hver MBOX-fil i en separat PST-fil.
- Opdeler endelige PST-filer efter størrelse eller år.
- Selektivt eksporterer beskeder fra MBOX-filer.
- Eksporterer ugyldige meddelelser til en angivet mappe, hvis det ønskes.
- Udfører automatisk batch-konvertering og kører efter en tidsplan i Professional Edition.
- Kører fra Outlook eller fra en standalone applikation.
- Genererer en rapport om konvertering fuldført.