Avatar billede Stillingsen Praktikant
23. november 2019 - 20:47 Der er 2 kommentarer

Apple OS x kan ikke installeres

Hej
Tidligere i dag valgte jeg at gendanne min macbook, da den var blevet lidt langsom. Jeg fulgte en guide, hvor jeg trykkede commando + R indtil jeg så et apple logo. Efterfølgende slettede/tømte jeg harddisken: Macintosh HD også til sidst skulle jeg installere OS x.
Nu når jeg prøver at geninstallere OS x, bliver den ved med at skrive: "OS X kunne ikke installeres på computeren. Der var ingen pakker, der kunne installeres" Jeg er også blevet bedt om at kontakte apple, men vil gerne have det løst hurtigt og nemt, så håbede på nogle herinde kunne hjælpe.
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. november 2019 - 21:37 #1
Jeg har ikke forstand på Apple, men har fundet noget på YouTube du forhåbentlig kan bruge så du kan få installeret OS x.

https://www.youtube.com/watch?v=8jmm4Op7wjk

(krydser fingre)
Avatar billede INK Ekspert
24. november 2019 - 09:27 #2
Du har formentlig fulgt denne vejledning?
https://support.apple.com/da-dk/HT204904

Oplys lige hvilken årgang MacBook og hvilket MacOS du kørte tidligere.