Avatar billede lindener Novice
27. november 2019 - 18:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fejl på dvd drev?

kan ikke aflæse mit dvd drev på stifinder. Det virkede fint sidst jeg brugte det. har prøvet flere dvd er
Avatar billede ErikHg Ekspert
27. november 2019 - 18:46 #1
Prøv denne mulighed:

Fix din drevvisning
Hvis Stifinder ikke længere viser dit dvd-drev (eller tror det er et dvd-rom og ikke kan brænde diske), så gå til »HKLM \SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E32511CE-BFC1-08002BE10318}« og slet »Lower -Filters«indstillingen. Dette virker oftest, men det vil måske ødelægge det program, der forårsagede problemet i første omgang. Hvis et program holder op med at virke, kontrollér om det har en opdatering og geninstallér det så.
Avatar billede kurt54 Ekspert
27. november 2019 - 18:52 #2
Sikker dig i drevhåndtering at drevbogstav er tildelt -hvis drevet ikke vises i stifinder..
Avatar billede lindener Novice
28. november 2019 - 14:48 #3
Det er denne besked jeg får. Dvd/cd-rom-drev_Windows kan ikke indlæse enhedsdriveren til hardwaren. Driveren er muligvis beskadiget eller mangler. (Kode 39)
Avatar billede kurt54 Ekspert
28. november 2019 - 14:56 #4
Prøv at gå i  enhedshåndtering og og opdater driver