27. november 2019 - 22:50 Der er 2 kommentarer

Mit Setup er ikke godt til gaming

Hej derude jeg har en HP Compaq 8200 elite ultra slim desktop som jeg gerne ville spille csgo på. men når jeg prøver det så hakker billedet altså det køre ikke ligeså smooth som på Youtube. og jeg har fundet ud af at det er fordi der ikke er noget grafikkort i computeren udover det i processoren selvfølgelig og der er ikke mulighed fir at montere et grafikkort. Jeg har også nogle andre spil liggende på min Steam account hvor grafikken driller på samme måde og det samme sker når jeg prøver at spille på y8. Jeg har prøvet at skifte processoren, udvide rammen maximalt, skifte skærm og købe nyere kabler men intet af det gjorde nogen forskel. Men så tænkte jeg på om et eksternt grafikkort måske kan løse problemet og få grafikken til at køre mere smooth. Så er der nogen der ved om et eksternt grafikkort vil hjælpe så giv et kald før jeg bruger penge på noget jeg ikke ved om vil virke eller ej
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. november 2019 - 23:07 #1
Du skal være heldig hvis det kan lade sig gøre.

HVIS din maskine kører USB3, og du finder et eksternt grafikkort i rimelig kraftig stand, så KAN du være heldig at få en nogenlunde framerate.

Men der skal være så mange ting der går op i en højere enhed, at jeg vil give dig under 15% chance for at det kan lykkedes - og stadig ikke med det bedste resultat.

Eksterne grafikkort er gode til at udvide kontorskærmen til 2 eller 3, men er ikke beregnet til spil.

Spar pengene, og køb en ordentlig PC - det vil du være langt bedre tjent med.
Avatar billede Brogaard03 Mester
28. november 2019 - 07:03 #2
100% enig med #1