Avatar billede Jean Juniormester
05. december 2019 - 08:43 Der er 1 løsning

Reminder til OneNote

Hej
Hvis jeg opretter en note i OneNote om en action jeg skal tage på et givent tidspunkt, kan jeg så sætte en reminder på, så enten OneNote sender mig en pushbesked, eller jeg får en mail/sms etc. - ligesom eksempelvis Outlook gør før aftaler.
Avatar billede Slettet bruger
05. december 2019 - 10:58 #1
nej
OneNote er noteprogram - du skal lave en opgave i Outlook - og Outlook skal køre, før du får en notifikation.
Ellers kan du kigge på "ToDo" - som er et opgave-værktøj som har integration til O365 - så hvis du flager en mail i Outlook, vil det stå som en opgave i ToDo - og hvis du sætter dato på opgaven, vil du også blive adviseret i Outlook og i office365-portalen