Avatar billede Guldsmeden Juniormester
11. december 2019 - 07:17 Der er 1 kommentar

OneDrive melder FULDT

- Selv om der står "20 kb brugt af 1 TB"!
Ud for alle filer og mapper er der en rød cirkel med et sort kryds i. Kan godt åbne dem, men får besked om at "gemme dem for ikke at miste arbejdet".
Hvad sker der?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. december 2019 - 09:21 #1
Det lyder som om din OneDrive klient er fejlkonfigureret. Jeg ville nok selv bare slette opsætningen i OneDrive, og konfigurere den på ny, og se om ikke det hjælper.