Avatar billede louisek Mester
19. december 2019 - 16:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Billede til film

Hej eksperter,

Jeg kunne godt tænke mig at lave mine nyheder på facebook lidt mere levende. Er der mon nogen der ved hvordan jeg kan transformere et stillfoto om til en lille film? Jeg kunne godt tænke mig at panorere hen over et billede og lave det til en film.

Kan jeg gøre det i photoshop? Powerpoint? Eller andet program?

Vh Louise
Avatar billede thov Forsker
19. december 2019 - 19:31 #1
Du bruger et program som kan generere animerede .gif's
Jeg har et ældgammelt program: Paintshop Pro, men du kan også uploade
fotos til steder som dette: https://gifmaker.me/
Avatar billede louisek Mester
28. oktober 2020 - 12:29 #2
Photoshop kan gøre det for mig - men det kræver lidt øvelse at styre det :)