Avatar billede ida Praktikant
22. december 2019 - 23:34 Der er 3 kommentarer

Forbindelse med ehternet kabel hopper fra konstant

Jeg har overtaget en ældre stationær computer, men den har svært ved at forblive tilsluttet til internettet. Før hoppede den kun fra en gang imellem, men nu kan jeg kun bruge internettet i alt mellem 5-30 sec hvor forbindelsen så bliver afbrudt... Der er intet galt med internettet eller kablet.
Avatar billede KHN Guru
23. december 2019 - 00:17 #1
Du kan prøve at følge denne vejledning: https://fil.email/QJ48qyIP
og se om det løser dit problem. Filen skal hentes ned på din pc - gem evt. fil på skrivebordet.
Bemærk: link er kun tilgængeligt i 1 uge.
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2019 - 07:40 #2
Prøv og se, om det er strøminstyring der skal rettes
Eks. for WiFi her, konceptet er samme.

https://youtu.be/O3Nj9HZmm9U
Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2019 - 07:58 #3
Generelt når det er stationær vil jeg anbefale at køre på højeste ydelse i strømstyringen. Er der ikke sådan en kan du selv lave en strøm styringsplan.
Gå i enhedshåndteringen og find dit netkort, højreklik og vælg egenskaber. Gå i strømstyring og fra klik at Windows må lukke for enheden for at spare størm.