Avatar billede Nico Praktikant
23. december 2019 - 14:54 Der er 3 kommentarer

D-link powerline av2 2000 bliver ved med at slukke

Min D-link powerline av2 2000 slukker efter den har været brugt i et stykke tid, og tænder så derefter igen.
Hvad kan jeg gøre?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2019 - 08:41 #1
Ved at se på denne video https://www.youtube.com/watch?v=h1sOKYsWJ0Q kan det tænkes at du måske skal prøve at flytte lidt rundt på dem så de hele tiden har en stabil forbindelse.
Skal lige siges her jeg ikke selv har erfaring med disse :-)
Avatar billede INK Ekspert
24. december 2019 - 11:23 #2
Du er sikker på det ikke er din pc, der slukker for strøm til netkortet/wifi ?
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2019 - 18:01 #3
Sådan som jeg forstår det, sætter den af hvis den ikke får ikke nogen aktive internet forbindelse, eksempel ingen download aktivitet, så sætter den sig til inaktiv.

Hvis det allerede er parret før.
1. Se om A (den ved din router) har strøm på og har alle LED lys inkl. netværk forbindelse lys-diode.

2. Se om B har samme strøm har har netværk forbindelse lys-diode. Ingen? Tag den af fra strømstik og på igen, bemærk at det kan tage tid, måske 2 minutter.
Er det liv på forbindelse igen? Så er den løst.

3. Virker stadigt ikke? Fjern A og B, og tilslut dem tilbage til strømstik og afvent forbindelse lys-diode.

4. Virker det ikke, så er du nød til at bruge Nulstilling og starte om igen.