Avatar billede barth Professor
24. december 2019 - 11:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forsvundet pauseskærm Windows 10.

Hej.

Min pauseskærm i Windows 10 er pludselig forsvundet.

Jeg går ind i indstillinger, og kan se eksempel og trykker anvend og ok. Den er sat til 30 minutter.

Men i stedet for pauseskærm går skærmen i sort.

Jeg har prøvet forskellige pauseskærme, men samme resultat.

Jeg er tom for idéer. Er der forslag?

Glædelig jul i øvrigt. :)

Med venlig hilsen

Hans
Avatar billede INK Ekspert
24. december 2019 - 12:03 #1
I strømstyring kan skærmen være sat til at slukke efter 30 minutter? Prøv et andet tidsinterval.
Avatar billede barth Professor
27. december 2019 - 16:49 #2
Hej Ink.
Undskyld jeg først svarer nu. Men jeg har ikke gået mail om dit indlæg. '
Men måske har du ret. Når jeg siger måske, er det fordi min skærm rent faktisk var indstillet til at slukke efter 30. min. Underligt. For jeg ved, jeg har sat den til aldrig.
Det har jeg ændret til aldrig.
Og så har jeg sat pauseskærmen til 5 min. Det er en halv time siden, og den er ikke kommet endnu.
Jeg skal nok vende tilbage om du har løst mit problem helt.
Men tak indtil videre.
Avatar billede barth Professor
27. december 2019 - 19:56 #3
Hej Ink. Nu har jeg skiftet pauseskærm fra "min egen". Og nu virker det. Du har løst problemet. TAK og god weekend.