Avatar billede pgh71 Mester
25. december 2019 - 11:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Miniaturebilleder i Windows Stifinder

Er det virkelig ikke længere mulig og se miniaturebilleder i Windows 10 Pro (ver. 1909) stifinder?
pgh71
Avatar billede claes57 Ekspert
25. december 2019 - 11:43 #1
I Vis kan du vælge størrelse men nogle gange svigter Windows databasen med dem, og så kan databasen slettes og den gendannes så ved næste besøg i den mappe.
Avatar billede pgh71 Mester
25. december 2019 - 12:18 #2
jo - men førhen var det sådant, at man fik vist et mini udgave af billedet når man kørte muse-curseren  hen over filen i stifinder, og det er netop den funktion jeg efterlyser.
Som det er nu får jeg bare vist et eller andet standard icon af et bjerglandskab
Avatar billede mort1 Ekspert
25. december 2019 - 13:11 #3
I stifinder går du op i "Vis" og vælger "Indholdsvisning"
Avatar billede poko1 Ekspert
25. december 2019 - 13:37 #4
Måske sådan eller er det fordi du ikke har valgt hvilket program du vil bruge?
https://ibb.co/Ttmn8cs
Avatar billede falster Ekspert
25. december 2019 - 13:50 #5
For en ordens skyld:

I "Mappeindstillinger" - "Vis" skal Vis altid ikoner, aldrig miniaturer ikke være markeret.