Avatar billede bent-mark Juniormester
03. januar 2020 - 18:43 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2016

Jeg er ved at hjælpe en bekendt med at få Outlook til at køre igen efter geninstallering af pc, men hans mail er oprettet som exchange og ikke som den burde være pop3, men jeg kan ikke få den ændret. Gode råd er velkommen
Avatar billede ErikHg Ekspert
03. januar 2020 - 19:35 #1
Hvilket styresystem er der installeret på maskinen?
Jeg anvender selv Outlook 2010 på min bærbare og Outlook 2019 på min stationære. De kører begge med POP3.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. januar 2020 - 19:45 #2
Gå i kontrolpanelet og find "Mail" ikonet. Her kan du slette alle profiler og hvad der ellers ligger.

Det gør at outlook vil danne en ny profil ved næste opstart - så kan I selv vælge hvad det skal være.
Avatar billede bent-mark Juniormester
04. januar 2020 - 12:15 #3
Erik: det er Win 10 på tysk.
Ole: Ok det vil jeg prøve og melder tilbage når jeg har lavet forsøget.
Tak.
Avatar billede ErikHg Ekspert
04. januar 2020 - 12:46 #4
https://support.microsoft.com/da-dk/help/14236/windows-language-packsskrive at Win 10 er på tysk - du kan hvis du ønsker det, installere Win 10 på en masse sprog, heriblandt dansk.

Klik på linket herunder:

https://support.microsoft.com/da-dk/help/14236/windows-language-packs
Avatar billede bent-mark Juniormester
07. januar 2020 - 21:26 #5
Mange tak, problemet blev løst
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. januar 2020 - 23:56 #6
Velbekomme :-) Godt det lykkedes.