Avatar billede Christian Novice
04. januar 2020 - 14:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Findes der en måde på at jeg kan se min telefon trådløst på min computer eller på en anden device?

Hej jeg har i lang tid prøvet at kunne få min telefon op på min computer skærm eller en anden device. Dog uden held, derfor spørg jeg om der var nogen af jer der kunne hjælpe mig eller bare sige hvordan man gør. Det ville være en stor hjælp, Tak på forhånd - Hilsen Christian!
Avatar billede Peter Forsker
04. januar 2020 - 14:59 #1
teamwiewer kan det du ønsker, og er gratis til private, men koster lidt for erhverv
Avatar billede Christian Novice
04. januar 2020 - 14:59 #2
Tak Peter Micheelsen. Jeg prøver det lige engang.
Avatar billede Peter Forsker
04. januar 2020 - 16:18 #3
Tak, du kan faktisk også finde andre alternativer som der skrives lidt om her:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1028807

Jeg har aldrig oplevet de problemer de skriver om derinde, og jeg har brugt Teamwiever i rigtig mange år som privat, både til at fjernstyre telefon, og andre computere, det gør det jo temmelig meget nemmere at skrive sms og lignende via computeren
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2020 - 09:46 #4
Jeg bruger MyPhoneExplorer, et gratis program, hvor jeg med PC'en kan komme i forbindelse med mobilen.
Kan hentes her: https://www.fjsoft.at
Hilsen
Lefty
Avatar billede Christian Novice
13. januar 2020 - 17:14 #5
Tak for alle jeres råd.
Jeg vil prøve dem alle og finde det bedste (;