Avatar billede sonofdavy Praktikant
04. januar 2020 - 17:19 Der er 2 kommentarer

Tretten år og vil starte en webshop

Hej jeg er en tretten årig dreng der gerne vil starte min egen lille webshop, skal man til at kontkte skat og told før man går igang jeg regner med at jeg kun sælger for en 500 kr om måneden så kan man så godt bare lave en uden at informere nogen, som sagt er jeg tretten år og jeg har ikke noget der er 18+ der kan administrere underskrift arbejde osv, har lavet en hjemmeside men har ik lagt den ud endnu.
Avatar billede Onlinetekster Novice
20. januar 2020 - 12:23 #1
Hej! Du skal have dine forældre til at administrere din virksomhed. Måske kan de oprette en virksomhed, som du kan være "ansat" i, indtil du er fyldt 18 år?

Jeg vil anbefale dig at bruge WordPress til at bygge din webshop i. Du kan anvende WooCommerce, som er et rigtigt godt plugin til dig, der ønsker at drive webshop.

Selv har jeg byttet en side i WordPress, som du kan se her: https://villaoghave.dk/. Det har ikke taget så lang tid, da jeg har brugt et tema. Det kan du købe på Themeforest.net, der er verdens største forhandler af WordPress-temaer.

Ellers er det bare om at komme i gang! Dine forældre må kunne hjælpe dig. Hvis det lykkes, vil jeg anbefale dig at læse op på SEO, så du ved, hvordan du skal optimere din hjemmeside i forhold til Googles retningslinjer.
Avatar billede Besil Seniormester
21. april 2022 - 23:48 #2
500 kr. må du gerne sælge for - sejt gået, at du har kastet dig ud i det :D
Hvis du har brug for hjælp til at lave en hjemmeside, så har jeg et online kursus, hvor jeg guider dig igennem det hele trin for trin.
Du kan læse mere her: https://lisemulvad.dk/