Avatar billede Cecilie Novice
07. januar 2020 - 08:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Overfør værdier fra et ark til et andet

Hej. Jeg har et excelark med lagerbeholdning i numerisk rækkefølge. Hver enhed er indelt i en kategori, enten "Kitchen", "Tools" eller "Equipment". Jeg vil nu lave 3 seperate excel-ark for hver enkelt kategori.
Altså, hver gang jeg skriver en enhed ind i det første ark under kategorien "Kitchen", skal denne automatisk overføres til mit "Kitchen"-ark. Men den skal springe over "Tools" og "Equipment". Er dette muligt at gøre?
Mine kolonner hedder i det første ark: Section, Ref#, Category, Description, Quantity, Items Sold, Date.
Avatar billede JackJazz Seniormester
07. januar 2020 - 11:39 #1
Det er meget nemmere at hjælpe, hvis du kan uploade et eksemel, f.eks. via DropBox.

/JackJazz
Avatar billede JackJazz Seniormester
07. januar 2020 - 12:44 #3
Så vidt jeg kan se, så har du da selv løst problemet med INDEX m.v.?

/JackJazz
Avatar billede Cecilie Novice
07. januar 2020 - 14:04 #4
Tak til xl-Enthusiast for løsning!
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
08. januar 2020 - 19:34 #5
https://www.dropbox.com/s/9jyzpaqdmw1gy8m/Kitchen_Tools_Equipment_2.xlsx?dl=0

Hvis der stadigvæk er problemer så send venligst en personlig besked via denne site.