Avatar billede mic mic Juniormester
07. januar 2020 - 20:57 Der er 3 kommentarer

fjerne et af to styresystemer

Hej... jeg har en computer med en w10 og en vista, ønsker vista'en fjernet... how to....
Avatar billede milter Ekspert
07. januar 2020 - 21:10 #1
Avatar billede poko1 Ekspert
07. januar 2020 - 21:13 #2
I søg skriv msconfig.exe så får du denne
https://ibb.co/vv3cy0h
Marker den du vil fjerne og vælg slet
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. januar 2020 - 21:14 #3
Jeg går ud fra, at du booter i BootManager?

1. Sørg for at Win10 er din default option og ventetid før boot er 0.
2. Slet den patition, din Vista er installeret på, hvis det er en selvstændig partition.
3. Udvid din Win10-partition med den plads, der nu er tilgængelig.