Avatar billede 450025 Ekspert
10. januar 2020 - 18:44 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Har problem med innboks Gmail.

Jeg har fått problem med min Gmail, har Styresystem WIN10 Nettleser Google Chrome.
Jeg har problem med Innboks kun den alt annet fungere som det skal -  jeg bruker 2 computere den ene 18 tom fungere som den skal med Epost.

Den andre er det ikke normal 27 tom  man pleier og se 3 eller 4 mail i inn boksen som er kommet    men ikke nå tal vises ikke..

Klikker jeg et par gange da spretter der opp post.    Jeg haker av for å åpne dem.    Men på denne computer som har feilen får jeg bare opp dette,
Emne som vises det er alt.

New post] google android sokemotor og under dette står der    Svar  og Videresend        Det er alt. Ingen ting mer.

Hva har jeg forsøkt – fjernet Google Chrome både fra kontrollpanel – brukte også CCleaner for fjerning - gått tilbake til et tidligere Gjenopprett – innstallert ny Google Chrome    uten at dette hjalp?
Hvorfor feilen oppstod vet jeg ikke.    Er der noen som kan hjelpe meg med en løsning på oppgaven og jeg retter en Stor Takk for evt hjelp.
Avatar billede claes57 Ekspert
10. januar 2020 - 21:02 #1
Hvis du læser mails via din browser, så rens dens cache (Ctrl+Shift+Delete) marker kun den med ordet 'cache' og ryd. Luk browser og test igen.
Hvis du bruger et mail-program (fx windows egen), så tjek, at de står til imap-konti på begge pc'er (pop3 dur ikke til flere pc'er)
Avatar billede 450025 Ekspert
11. januar 2020 - 02:59 #2
Takk claes57 jeg ser din løsning, prøver men får det ikke til Ctrll+Skift+Delite marker ordet cache    jeg finner ikke det ordet. Her er jeg på fremmet grunn. (pop 3) har jeg ikke vert borte i før) og hvor finner jeg det?

Gi meg trinn for trinn. Jeg fulgte dine råd. men funker ikke – søkte på nettet og det ble ikke bedre av den grunn heller.

Så prøvde jeg dette – 3 prikker øvre hjørne  Google – innstillinger – Avansert – rulla videre til    (TILBAKESTIL RYD OPP) – omstart – åpna Gmail igjen – sendte Email til meg selv – og nå virker det korrekt. Takk claes57 hva skulle computerword gjort uten deg og den hjelp du alltid gir? Oppgaven er løst.

Hvorfor fikk jeg dette problemet.

Jeg hadde problem med en nesten ny vaskemaskin fra Samsung Garanti dem kom den ble Rep flott Sørvis, Takket Sørvis folk men sendt Email til hovedkontoret min første henvendelse med Takk der også.

Det skulle jeg nok ikke ha gjort. Jeg ble da bombardert meg Epost å mail - løp å kjøp våre produkter      hver dag fikk jeg Email slitsomt en plage var det..

For å få slutt på dette har Gmail en løsning Blokker side du ikke vil ha, en skyve hendel dra den til siden er borte,      det gjorde jeg og godtok var rimelig fornøyd omstart og problemet mitt var et faktum,    DefekI Innboks åpne Email umulig jeg var oppgitt.
Men  kan mitt svar hjelpe andre som bruker Gmail da  kommer dette svaret til nytte. Men Takk også til claes57 for støtten jeg fikk. Nå lukker jeg tråden alt fungerer.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. januar 2020 - 08:49 #3
Link til ryd op i Crome:
https://support.google.com/accounts/answer/32050?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=da
PS ctri+shift+delete virker på FIrefox jeg kører med :-)
Avatar billede 450025 Ekspert
11. januar 2020 - 13:44 #4
#3. Hei 220661 jeg trodde at jeg var i mål men nei, jeg  fikk god hjelp av claes57 + forklaring og det var fint det har funket i hele dag å helt normalt også med Gmail, selv brukte jeg dette jeg skrev for jeg fant ikke pop 3 vet ikke hvordan..

(TILBAKESTILL RYDD OPP) brukte jeg, nå er jeg der igjen beklager - 1 computer virker    den andre ikke.    Jeg så den link du sendte kanskje et håp? Det blir helge jobben.
Aller øverst stod der at jeg har ikke en Gjenopprett adresse til Gmail og det er korrekt.
Jeg starta der ny adresse kom halvveis med dette    Strømmen forsvant. Og nå finner jeg den ikke igjen så nå er jeg lidt ute og kjøre med alt ang Gmail men Takk for du svarte ogjeg  kommer tilbake om jeg lykkes håper  . Takk Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
11. januar 2020 - 15:07 #5
Hallo 2206661 Jeg er tilbake igjen og med dette svar.    Nå fungere Gmail igjen var oppgitt men der er noe som hetter ikke gi opp.

Jeg blanda en Gin Tonic lidt sterk også jeg tror ikke det var løsningen, strømmen kom att og jeg fant så klart ikke mail jeg hadde begynt på ikke den nye Gmail som bare ble halvferdig med.

Ny frist glem den og starta på nytt med Gjenoppretnings konto.. Fikk det til godkjent også, Nå vil jeg sende en mail til denne men  det funket jo ikke vet ikke hvordan og da er nye konto til liten hjelp for meg da.
1 drink til løser ikke det problem tror jeg?

Jeg fulgte nå den oppskrift du ga meg det var lidt mer enn bare (TILBAKESTILL RYDD OPP) men nå funker det igjen så linken virket den, men stusset på punkt 4 (SIKKERHET OG PRIVATLIV) står nå ikke noe sted jeg valgte  alle dager og fjerne Websider var jeg ikke sikker p men rensket så godt jeg kunne..

Men oppskriften har jeg nå så det holder vel et døgn nå kanskje? Å da er det nok  på en igjen for det svineri tar nok aldri slutt tror jeg

Uansett Takk til deg også for hjelpen lærte lidt idag også .Takk til deg også for hjelp. Arne.