Avatar billede papadenv1 Novice
11. januar 2020 - 19:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PC lagger efter flytning

Hey,
har et problem med min pc efter den blev flyttet fra kbh til nordsjælland og nu er den blevet meget langsom og lagger ekstremt meget hvis jeg fx. spiller 'Rocket League'. Den er ikke blevet tabt eller fået nogle hårde slag. Det eneste jeg har prøvet er at hive alle stik ud, stikke dem ind igen og rengøre dem lidt med trykluft og efter det blev det lidt bedre når jeg gamede (fra basically 0 fps til 20-40fps) men det er stadig ikke tilstrækkeligt da min pc før flytningen var 4-5 gange større.

Håber I kan hjælpe :)

Mvh. Uffe
Avatar billede 220661 Ekspert
11. januar 2020 - 21:26 #1
Er dit internet langsommere i Nordsjælland?
Avatar billede papadenv1 Novice
13. januar 2020 - 20:57 #2
Det var noget med cpu'en at gøre så valgte sgu bare at købe en ny pc. Det var noget gammelt sjusk alligevel..