Avatar billede Karsten Mester
14. januar 2020 - 20:42 Der er 2 kommentarer

fejlmeddelelse ved afsendelse af gmail

Indtil i dag har min kode til afsendelse af gmail virket perfekt. Men nu får jeg følgende fejlmeddelelse hver gang jeg forsøger at sende en gmail:
Incorrect Credentials !! -- Meddelelsen kunne ikke sendes til SMTP-Severen.Transportfejlkoden var 0x80040217. Serversvaret var not available.

Kan nogen hjælpe mig videre, på forhånd tak
Avatar billede Juul Forsker
15. januar 2020 - 13:09 #1
Fra stackoverflow:

Logging into the address you want to use for sending email from Excel.
Visit the page https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps
Click Enable Less Secure Apps.
Click Done.
Avatar billede Karsten Mester
15. januar 2020 - 15:39 #2
Hej Juul.
Tak for input, men det hjalp desværre ikke.