Avatar billede johnnylassen Seniormester
15. januar 2020 - 13:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Medie afspiller

Har en boxee box. Den har gjort det godt. Henter film på min nas. Også i alle mulige formater. Den pakker selv ud. Nu overvejer jeg en erstatning. Har prøvet en western digital. Men ikke på dansk og lidt bøvlet. Kan man få noget Android der pakker sjove formater ud og serverer det på skærmen? Helst med dk menu tekst.
Avatar billede posten Ekspert
15. januar 2020 - 16:00 #1
har ikke så god erfaring  med western digital bruger mest samsung
Avatar billede eurositi Ekspert
15. januar 2020 - 18:17 #2
Avatar billede johnnylassen Seniormester
19. januar 2020 - 12:36 #3
Tak for info. Nu fandt jeg så ud af, at der ligger en plex app på mit TV. Har forsøgt at få smidt plex server på min NAS. En synology 211+ Men jeg kan ikke få server inst. På nas. Nogen tip? Har opgraderet til nyeste software på nas.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
19. januar 2020 - 15:41 #4
Glem Plex på så gammel en synology. Jeg har forsøgt på både ds212, ds415play - men først med min ny ds1019+ er det lykkedes til perfektion.

Jeg har brugt MANGE timer på de tidligere NAS, uden rigtig at få hul igennem. Og da en 211´er så vidt jeg husker kører DSM5.2 (altså den gamle version), og ikke længere kan opgraderes, vil jeg kraftigt råde dig til at se på en ny.
Min 415 var sidste 32bit generation - jeg har lidt på fornemmelsen der ligger en skjult forskel, for den ny kører meget bedre.

...Vil du fortsat prøve videre på den gamle, så husk at Plex skal installeres manuelt - installationen hentes på plex´ hjemmeside.