Avatar billede Kentoi Seniormester
17. januar 2020 - 13:14 Der er 2 kommentarer

PowerShell: Get-mailboxfolder problemer

Jeg har problemer med at få Get-MailboxFolder til at virke. Den fejler heletiden med at den mailbox jeg spørger til ikke findes.

The specified mailbox "fornavn.efternavn@firmanavn.com" dosen't exist.

Jeg ved at den findes, for det er min egen.

kommando:
get-mailboxfolder -identify fornavn.efternavn@firmanavn.com
Avatar billede CRKrogh Ekspert
17. januar 2020 - 18:04 #1
I din Exchange mgmt-shell:

get-mailboxfolder -identity fornavn.efternavn@firmanavn.com

Så skulle den gerne svare:

Name                                                FolderPath                              HasSubfolders
----                                                        ----------                              -------------
Informationslagerets overste niveau    {}                                      True
Avatar billede Kentoi Seniormester
26. marts 2020 - 10:51 #2
Jeg fandt ud af at jeg skulle benytte get-remote kommando.
Det var jeg ikke lige klarover.