Avatar billede mort1 Ekspert
20. januar 2020 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Sende film på samme måde som man sender billeder med "imgBB"

Findes der en gratis måde, at formidle via film, som man på "imgBB" gør med billeder ?
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2020 - 15:43 #1
Har du prøvet YouTube?
Avatar billede eurositi Ekspert
20. januar 2020 - 16:16 #2
YouTube, Vimeo og DailyMotion er alle gratis online tjenester til deling af video. Man kan angive, om hver enkelt film skal være offentligt tilgængelig eller kun for udvalgte brugere.

Man kan gøre det samme på f.eks. Google Drive, som alle med en Gmail-konto kan uploade (vistnok) 15 gb gratis til. Dropbox er en lignende løsning. Begge steder kan du sende et link til udvalgte brugere eller en hel gruppe - eller du kan dele en hel film-mappe.

Hvis filmen blot skal sendes til udvalgte modtagere og ikke forblive online, er WeTransfer.com en meget nem løsning til overførsel af større filer - som video jo typisk er.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2020 - 16:19 #3
Filemail er også en mulighed hvis flere skal hente filen til flere personer. Mener den gemmes i 7 dage og forsvinder så på serveren.
Avatar billede milter Ekspert
20. januar 2020 - 16:46 #4
Familien og jeg har flere gange, som eurositi, benyttet WeTransfer uden spor problemer.
Avatar billede mort1 Ekspert
20. januar 2020 - 16:51 #5
Super - Som jeg skriver er det et Video-alternativ til imgBB, som jo anvendes flittigt her på Computerworld, og hvor billederne også kun ligger i kort tid.
Jeg har netop prøvet WeTransfer som fuldt ud opfylder de krav jeg har, og vil se om Filemail kan være et alternativ - YouTube synes jeg vil være overkill, Vimeo og DailyMotion kender jeg ikke rigtig noget til, men alle er noteret til eventuelt senere brug.
Tak for jeres hjælp.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2020 - 17:03 #6
Velbekomme :-)