Avatar billede imma Forsker
24. januar 2020 - 14:00 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

lave et skema / lidt sjov

Hejsa, jeg har et skema over et spillerum - hvor at om mandagen er det 0 og 1. klasser og tirsdag 2. og 3- klasser og om onsdagen 0. og 1. klasser og toresdag 2. og 3. klasser og fredag er det fælles...

måske så man kan smide det op på døren, så børnene kan se hvem der har hvilken dag.. hvis det kan blive a3 kunne blive perfekt...

jeg har en skabelon på en billedefil - men kan ikke uploade noget herinde
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. januar 2020 - 14:25 #1
Du kan indsætte det som et link.
Dette program er ganske enkelt at bruge:

https://da.imgbb.com/
Avatar billede imma Forsker
24. januar 2020 - 14:51 #2
Avatar billede ErikHg Ekspert
24. januar 2020 - 14:57 #3
Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit egentlige spørgsmål omkring det omtalte skema, men jeg er meget sikker på, at nogen kan og vil hjælpe her på eksperten :-)
Avatar billede mort1 Ekspert
24. januar 2020 - 17:19 #4
Forstår ikke, hvad det er du vil - For det er vel ikke blot et spørgsmål om at lave det skema, du viser på billedet ?
Avatar billede imma Forsker
24. januar 2020 - 17:29 #5
Har bare haft hjælp før til at lave en fin plakat af forskellige ting til vores Sfo - så det var en lidt mere livlig plakat af spillerummet - hvor børnene nemt kunne se på døren hvilken dag der var deres dag - plus jeg kunne bruge det til en info tavle så forældre kan se om deres børn kunne være i spillerummet den dag
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
25. januar 2020 - 12:08 #6
Avatar billede imma Forsker
25. januar 2020 - 15:38 #7
du er så mega sej
Avatar billede mort1 Ekspert
25. januar 2020 - 16:56 #8
Ja det er rigtig godt det Finn Rasmussen har lavet
Avatar billede imma Forsker
20. august 2020 - 08:34 #9
Kan den blæses op i a3 - ville være super og eventuelt med lidt visuelt af noget der hedder kinect.  Så forældrene kan se det er bevægelsesspil der spilles.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
20. august 2020 - 16:50 #10
Formatet er i forvejen A3
Illustrationer er skiftet ud.
Avatar billede imma Forsker
20. august 2020 - 16:53 #11
Det er simpelt hent for vildt...... mange tak :-)
Avatar billede imma Forsker
26. november 2020 - 10:36 #12
Hej igen FInn

har du en mulighed for at lave et nyt skema, gerne så jeg kan printe det ud i a2 størrelse.. Det er til vores spillerum...

der bliver spillet kinect rivals på xbox one og just dance på ps4 og fifa 21 på xboxone og så kommer der pixeline til pc... Hvis nogen af de billeder kan komme på plakaten kunne det være skønt... og dagene er som følger

Mandag  - 1. klasse
tirsdag - 0 klasse
onsdag - 2 klasse
torsdag - 1 klasse
fredag - 3 klasse...

Er det en mulighed ?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
27. november 2020 - 19:07 #13
Hvis den skal printes fra Adobe Reader som 2 x A3, skal der vælges Plakat
og Tilpas til store sider. Samlingen vil være tværs gennem et par illustrationer.
http://finnrasmus.dk/a2-spillerum.pdf