Avatar billede Helinka Novice
30. januar 2020 - 12:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skift fra Office 365 til Office Home & Business

Jeg har opsagt mit Office 365 abonnement (5-bruger version) for at skifte til Office Home & Business. Skal jeg afinstallere 365 versionen før jeg installerer den nye pakke, eller finder Office selv ud af det? Nu har jeg spurgt 2 forskellige og fået 2 forskellige svar...  så jeg håber, Eksperten kan hjælpe med at afklare. Jeg er jo hylebange for tab af data eller at der går kludder i noget!
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. januar 2020 - 13:00 #1
Avatar billede Helinka Novice
30. januar 2020 - 19:02 #2
1000 mange tak - det vil jeg gøre, når jeg er klar til at skifte over.
Jeg synes ellers, jeg har søgt højt og lavt og været igennem adskillige artikler!
Har i øvrigt også talt med MS support, som sagde, at det skift fandt Office selv ud af, men det var jeg bare ikke helt tryg ved. Så tak!
Avatar billede ErikHg Ekspert
30. januar 2020 - 20:28 #3
Velbekomme :-)
Man kan let overse noget i sin iver efter at finde den rigtige løsning. Det kender jeg fra mig selv.
.
PS. Hvis du mener at du har fundet løsningen så marker den pågældende kommentar som løsning. Dette gøres ved at klikke på det gule felt nederst til højre. Der ved kommer der en lodret grøn streg.
Så kan andre brugere også se, at dette er en løsning på et problem, disse brugere måske også står over for samt, at spørgsmålet er lukket. :-)