Avatar billede otto Novice
01. februar 2020 - 17:03 Der er 6 kommentarer

0 stil netværkskort

Hvad sker der når man gør det. Finder Win 10 så de oprindelige indstilling af netværkskort. Eller finder den kun seneste opdatering? Er der problemer forbundet med 0 stilling?
Avatar billede INK Ekspert
01. februar 2020 - 17:53 #1
Nej, du kan roligt nulstille. Løser ofte evt. forbindelsesproblemer. Du kan også anvende "foretag fejlfinding" (findes i indstillinger) og lade den løse problemet.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2020 - 18:23 #2
Avatar billede otto Novice
01. februar 2020 - 19:03 #3
Jeg takker for svar #1 og #2. Men jeg synes ikke det giver svar på:
"Finder Win 10 så de oprindelige indstilling af netværkskort. Eller finder den kun seneste opdatering?"
Avatar billede otto Novice
01. februar 2020 - 19:06 #4
#2
ja, det er en fortsættelse
Avatar billede otto Novice
01. februar 2020 - 19:50 #5
#2
Jeg så godt dit forslag i går.
"Du kunne prøve fra enhedshåndteringen højreklikke på kortet og vælge fjern. Herefter genstart pc og lad Windows genfinde det.
Får den samme status efter genstarten?"
Jeg er blot usikker på om jeg så får andre problemer. Jeg er 75 år og kun på brugerniveau.
Genfinder Windows automatisk?
Avatar billede otto Novice
01. februar 2020 - 20:23 #6
#2  hov forresten. Det var vi jo igennem i går og fungerede ikke sorry