Avatar billede imma Forsker
02. februar 2020 - 21:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fifa rangliste a3

Hejsa jeg har stillet et spørgsmål det forkerte sted, så jeg prøver her - håber det går an.

Jeg har et lille fifa hold på 5 drenge som skal lave en individuel rangliste i fifa 20 og en rangliste hvor man spiller 2v2 —

Jeg tænkte at printe noget plakatværk ud med lidt fifa 20 grafik og klistre det oven på en magnettavle og så måske få de 5 gutters billeder over på nogle magnetbrikker og så lave en form for rangliste hvor de kan rykke op og ned af ranglisten.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
04. februar 2020 - 18:41 #1
Du har for mange uafsluttede spørgsmål. Markér dem som løst, så de får grøn markering. Så er andre brugere mere villige til at reagere på de tilbageværende åbne spørgsmål.
http://finnrasmus.dk/fifa20.pdf
Avatar billede imma Forsker
05. februar 2020 - 12:55 #2
tak - jeg ryder op...