Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2020 - 22:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"Accepter, og send valgfrie data" / "Send ikke valgfrie data".

Hver eneste gang jeg åbner et Word dokument på min mobil, bliver jeg præsenteret for "Microsoft respektere dit privatliv" og skal vælge mellem "Accepter, og send valgfrie data" og "Send ikke valgfrie data".

Jeg har et utal af gange valgt en af dem (den sidste). men den bliver alligevel med at dukke op hver eneste gang. Hvordan bliver jeg fri for skidtet?

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2020 - 22:15 #1
Word 2019. Men er vist ikke interessant i denne sammenhæng.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
02. februar 2020 - 23:16 #2
Som jeg husker det, havde jeg samme problem, og løste det ved at åbne Word appen direkte. Så blev jeg spurgt om jeg ville opgradere - det svarede jeg nej til, og siden har jeg kunne bruge Word på mobilen som tidligere... - uden at blive spurgt.
Avatar billede Slettet bruger
02. februar 2020 - 23:57 #3
Jeg får ikke det spørgsmål når jeg åbner den direkte. Det er bare det samme.
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2020 - 00:27 #4
Tror jeg har løst det.

Nu fik jeg ikke skrevet teksten af. Men var noget med "Sessionen for en eller flere konti er udløbet". Loggede af og på (måtte dog af en eller anden grund nulstille password og oprette et nyt). Efter jeg er logget på, på ny, ser den ud til at blive væk.

Det kan jeg jo så nok se frem til at skulle bøvle med igen på et tidspunkt. Virkelig åndssvagt!
Avatar billede Slettet bruger
03. februar 2020 - 00:28 #5
Venter et par dage med at lukke, Vil være sikker på den bliver væk.