Avatar billede kristine Juniormester
04. februar 2020 - 14:02 Der er 4 kommentarer

USB

Hej !

Jeg har tidligere fundet en "manual" på hvordan man tæmmer/renser et USB stik for data. Det er vigtigt, at det er helt tømt, da det skal bruges til opdatering af en soundbar.
Mener at en bruger har beskrevet processen på en af Jeres sider- hvis ikke, håber jeg alligevel på hjælp-tak !

Mette K
Avatar billede claes57 Ekspert
04. februar 2020 - 15:00 #1
sæt til en pc, og gå til stifinder - klik på drevet der, så du er på det. Klik i højre side, hvor du ser indhold på usb stick. Så Ctrl+A for at markere alt, og tryk på Delete.
Og det burde være det hele til dit brug.
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
04. februar 2020 - 15:03 #2
Højreklik på det i stifinder og vælg "formater"
Avatar billede 220661 Ekspert
04. februar 2020 - 15:53 #3
Skal drevet være helt uden nogen form for formatering skal man slette det fra diskhåndteringen, så det kommer til at stå som ikke allokeret. (med sort bar)
Avatar billede INK Ekspert
04. februar 2020 - 21:06 #4
Oplys hvilken soundbar. Formoder der skal downloades en fil fra nettet til denne usb, der herefter sættes i soundbar'en?
Der står sikkert også hvilket format usb skal formateres til?