Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
06. februar 2020 - 10:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Langsomt eller ikke-virkende forbindelse til internettet, NÅR JEG LUKKER LÅGET??

Jeg har aldrig været ude for noget lignende. Her på mit arbejde kører forbindelsen til internettet så som så med 22 upload og 25 download.
Jeg kører på en lille bærbar Hp, tilknyttet en større skærm via HDMI. Når jeg lukke pc'en, står billedet ganske flot, men forbindelsen til internettet ryger ned på under 1 down og 5 up.
Hvad i alverden foregår der?
Jeg ved ikke, hvilke yderligere oplysninger, som måtte være relevante, så jeg giver foreløbig ikke flere.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
06. februar 2020 - 11:04 #1
Jeg har ved siden af mig en anden pc, en asus, som har ca. 25 down, og når jeg så lukker for lånet på HP'en, har den kun 15 ???
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
06. februar 2020 - 11:37 #2
*låget
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. februar 2020 - 12:46 #3
Man kunne formode antennen sidder i låget - prøv eventuelt lukkket med låget i samme stilling som åbnet.
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
11. februar 2020 - 12:27 #4
Hmm - jeg opgiver og sender pc'en til genbrug. Den har heller ikke 5G, så dårligt køb....