09. februar 2020 - 21:41 Der er 5 kommentarer

DR-TV virker kun på min ene computer

OMG jeg skal ha noget hjælp. Jeg har to computere en bærbar og en stationær (i know det er der mange der har). på min stationære kan jeg ikke se DRTV men det kan jeg på min bærbare. Det synes jeg er sygt mærkeligt og jeg har kørt mindst 20 virusscanninger på min stationære i 3 dage uden trusler fundet. jeg har genstartet den flere gange, kigget på indstillinger jeg har nærmest gjort alt. men så opdagede jeg at jeg brugte 2 forskellige antivirus programmer på mine computere. På min stationære bruger jeg F-Secure safe og på min bærbare bruger jeg norton 360 security og så var det jeg tænkte at det måske F-Secure der forhindre mig i at se DRTV på min stationære og norton ikke forhindre mig i at se DRTV på min bærbare.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. februar 2020 - 21:45 #1
Har du prøvet at rydde cashe og historik på browseren?
Evt en rensning med CCleaner
Avatar billede kjohnsen Praktikant
10. februar 2020 - 08:28 #2
Ville også mene, at du burde prøve at rydde historikken. En idé kunne også være at prøve i en anden browser - det kan godt være, du har prøvet det allerede. Jeg kan fx ikke tilgå min arbejdsplads fra Safari browseren, men udelukkende fra Chrome. Sådan er det jo lidt forskelligt. Måske du burde prøve at give det et skud :-)

Vh Kenneth Johnsen
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2020 - 09:24 #3
Det kan jo trods alt være at man måske skal inkludere det som undtagelse?

For yderligere hjælp kan du måske finde her:

https://community.f-secure.com/t5/F-Secure-SAFE/tkb-p/Protection%40tkb

Hopper af her.
Avatar billede kjohnsen Praktikant
02. marts 2020 - 15:13 #4
Hej Pelle,

Fandt du ud af det? Det burde bare være browseren, der er noget galt med.

Vh Kenneth / Udvikler hos https://sohu-shop.no/shop/frontpage.html
Avatar billede 220661 Ekspert
02. marts 2020 - 16:26 #5
Hopper af tråden på grund af manglende interesse fra spørger.