Avatar billede helge.la Novice
14. februar 2020 - 20:01 Der er 6 kommentarer

(Adobe reader) problemer med at åbne adobe reader filer efter at have optimeret avg tuneup

Hej
Jeg har abonneret på avg tune up , men efter at have kørt programmet, kan jeg ikke mere åbne pdf og exxel filer fra outlook, kun lige 1 sek så lukker den igen, nogen der ved hvad det kan være.
Avatar billede 450025 Ekspert
15. februar 2020 - 07:04 #1
Du venter på hjelp forstår jeg hvilket system bruker du ja bare gjetting - du vet det neppe selv?
Prøv og laste ned WIN10 der finnes der det du treng helt Gratis.
Defender er mer en godt nok - AVG og Tune-up hvorfor kjøper du noe slikt? Begriper ikke dette.?
Hvis du læser lidt på dette Forum så er der ingen problem med PDF jeg bruker det hver dag har godt nok ikke outlook men det er jo ditt valg.
Malwarebytes fri holder i lange baner om du trenger lidt ekstra.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2020 - 17:23 #2
Du skal gå ind i noget der formodentligt hedder Rescue Center. Herinde kan du "undo changes" køre systemet tilbage til før du rettede i dit system.
Og når alt er på plads som du vil have det, så lad være med at bruge programmet mere.
Prøv at kigge på siden her:
https://support.avg.com/SupportArticleView?l=en&urlName=AVG-TuneUp-FAQ&q=How+to+revert+changes+done+by+PC+TuneUp&supportType=home#idt_0520
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2020 - 17:41 #3
I øvrigt har vi selv en gammel HP bærbar der oprindelig var født med Vista. Batteriet på denne har været dødt i flere år og jeg har ikke oplevet problem med at køre med denne pc. Den blinker i opladningsdioden der fortæller at batteriet ikke kan lades på Men pc virker fint på forsyningen alene.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2020 - 17:52 #4
#3 Forkert tråd dette indlæg er skrevet i. Beklager.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2020 - 19:27 #5
Anbefaling vil være at stoppe med at bruge AVG Tune-up, da dette er mest for avanceret bruger, og desuden er dette forældet helt tilbage fra XP og Vista era.

Desværre benytter du en værktøj som ikke længere kompatibelt til nyere Operativ systemer. Hvis du stadigt har retur-ret, prøv at have pengene tilbage.

Det eneste og bedste løsning for dette er, at installere om på din Adobe Reader og din Office program.
Alternativt, er du nødsaget til at lave komplet nyt lokal bruger, eller nulstilling eller reinstallering af din computer for at løse dette.

Hopper af tråden.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. februar 2020 - 03:06 #6
Helt tydelig at helge.Ia har et problem  å jeg går til dette  som #2  220661 skriv  fjern det, der finnes så masse skitt i dag AVG Tun up + 20 andre programmere og få kjøpt ser man hva der ofte skrives - så er utrolig mange Tredie parts program jeg føler ingen er perfekte nei der noe med alle, det er bare vårt program er best løp og kjøp koste hva det vil  eks AVG og Tunup.
Tror at mange tredie parts programvare kan logge dem vil bare ha penga dine.

Fordi jeg bruker WIN10 er jeg fult klar over dem har sine feil dem også, men etter så lang tid og mitt bruk av computer hver dag ja folk også skriv og forteller Defender kan forsvares i dag et utrolig fint program hvorfor ikke bruke dette?
Dette tilhøre MS å dem skjerper seg stadig med sin programvare Defender er et fint program - at man som tillegg nytter Malwarebytes Fri evt Betalt som også fungere fint.  Nok ikke alle er enig men  CCleaner skader ikke det heller. annerkjent program i dag,
Ærlig jeg er masse på computer hver dag har ikke problemer i hele tatt. Har svart før outlook bruker jeg ikke ok men PDF er kjempefint program se hva Jørgen B skriv også han har så rett han gir deg en god løsning her. Om du ikke vet det selv men fint om du foteller oss hvlket system du bruker.