15. februar 2020 - 16:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nedis SmartLife og google homr

hej jeg har købt Nedis SmartLife fra https://www.av-cables.dk/fjernbetjent-stikkontakt/nedis-smartlife-smart-plug-med-wi-fi-10a-3-stk.html?fbclid=IwAR0hr7hidiRIs4BysXFB6RRd53xa_EKm08fiXbFgxKY_Yr8WmnMSQbZ7NfQ og vil at det til at køre sammen med google home :) men jeg kan ikke finde Nedis SmartLife i google homer appen den skriver at • Understøtter stemmestyring – kombineret med Amazon Alexa eller Google Home

men jeg kan ikke finde ud at og link det sammen kan i hjælpe mig :)
Avatar billede ebea Ekspert
15. februar 2020 - 17:50 #1
Du skal gå ind i din Google Home App.
Der vælger du: indstillinger
Derefter scroller du nedad i indstillinger, til du finder: Tilføj...
Derefter vælger du: Konfigurer enhed
Derefter vælger du: Fungerer sammen med Google

Og nu skulle du gerne få en alfabetisk liste over alle de enheder som Google understøtter. Der vælger du din enhed, og konnekter den sammen med Google.
16. februar 2020 - 00:04 #2
tak du spiller det hele :) tak for hjølpen :)
16. februar 2020 - 00:05 #3
hjælp
Avatar billede ebea Ekspert
16. februar 2020 - 07:48 #4
#2 -  Du er velkommen ;-)
16. februar 2020 - 15:48 #5
det dur nu med google home appen