Avatar billede per2edb Ekspert
18. februar 2020 - 11:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan ændres Skrifstørrelsen i Mapperuden i Outlook 2016

Hvordan ændres Skrifstørrelsen i Mapperuden i Outlook 2016?

Jeg har set svar som dette men det virker ikke i mapperuden:

Åbn Outlook, gå under fanen Vis
Herunder vælger du Indstillinger for visningen, og her vælger du Andre indstillinger
Her kan du klikke på Skrifttype i kolonne og ændre størrelsen.
Du kan ligeledes ændre størrelsen Skrifttype i række
Avatar billede thomas_bk Ekspert
19. februar 2020 - 08:51 #1
Når man søger på nettet, så lader det til at være en funktion der ikke længere findes i office 2016.

Der er dog en indikation af at skriftstørrelsen i outlook som du søger følger windows standardindstillingerne for skriftstørrelse. Så måske det er en work around for dig.
Avatar billede per2edb Ekspert
19. februar 2020 - 17:37 #2
Mapperuden kan stilles så der ses mapper >
Kan disse farves???

eller kan man købe et program der kan farve mapperne