Avatar billede Bexelbud Juniormester
21. februar 2020 - 18:11 Der er 2 kommentarer

Kan ik start blå knap blinker

hejsa jeg prøver at fixe en acer es1-533-c607 når jeg prøver at starte blinker den bare med en blå knap.

jeg har prøvet.

strøm fra holde power knap inde 1min.

åbne bærbaren og koble batteriet fra, holde power knap inde 1 min, der efter sætte power til men så sker der ingenting.

fjerne ram. blå knap blinker.

prøvet ny strøm forsyning blå knap blinker.

jeg kan ikke fjerne harddisk da en skrue sidder fast men hvad er chancen for at harddisk er futtet ?

hvad har jeg af muligheder nu?
Avatar billede 220661 Ekspert
21. februar 2020 - 18:52 #1
Skifte det lille bios batteri?
Avatar billede Bexelbud Juniormester
21. februar 2020 - 19:05 #2
jeg prøver det lige