Avatar billede Jolles Professor
25. februar 2020 - 07:39 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

ikke "mail" men gmail

Når jeg klikker på en mailadresse i et dok fx., åbner Microsofts mail. Jeg vil gerne, at det er gmail, men hvordan gør jeg det?
Jeg mener det er muligt, men kan ikke huske, hvordan jeg har gjort tidliger.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. februar 2020 - 08:36 #1
Er ikke på pc nu men gå i indstillinger og tjek op på standard apps du vil have til at åbne.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. februar 2020 - 10:11 #2
der, hvor standard-apps er angivet, så prøv at rette den til
https://mail.google.com/mail/u/0/?tab=km1#inbox

alternativt, så opret din gmail-konto i mail-programmet (skal være imap ikke pop3) - så kan du bruge det på pc og være synkroniseret med andre enheder.
Avatar billede Jolles Professor
03. april 2020 - 14:16 #3
Tak allesammen. Jeg prøver. Tilgiv lang reaktionstid. You Know Why....