Avatar billede 450025 Ekspert
25. februar 2020 - 15:05 Der er 2 kommentarer

Gmail har mista hukommelsen.

WIN10 og Google Chrome der sliter jeg nå – vet ikke hvorfor - når jeg skriv blir en linjer bare borte, så retter jeg dette går videre skriv igjen men samme gjentar seg hele tiden.
Bruker jeg Word har jeg ikke noe Problem med dette funker alt som det skal være merkelig nok  å forstår ikke dette..
Hva har jeg prøvd?
Avinstallert Google hjalp ikke - installert igjen samme problem bare fortsatte  det ble ikke bedre?
Så skiftet jeg Tastatur men nei – har gått tilbake i tid også Gjenopprett men nei – er det hukommelsessvikt  bare ren gjetning det  men hvis ja hvordan løser jeg dette er der en som har en løsning vil jeg bli veldig glad for dette.

Jeg  vet at jeg kan bruke Word og gjør det vanligvis også dette men jeg har problemet i Gmail og jeg godt kunne vert foruten dette. Har noen en tanke rundt dette Takk om noen stiller opp.
Avatar billede Jan Seniormester
25. februar 2020 - 20:28 #1
hej Arne

rens browsercache
prøv en anden browser
Avatar billede 450025 Ekspert
26. februar 2020 - 15:17 #2
Takk for hjelp Jan men dette er nok kjent løsning hjalp bare ikke, jeg får som før nevnt bruke Word når der ikke er andre løsninger.
Så da lukker jeg tråden Takk for du svarte.