25. februar 2020 - 18:17 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Autocad install

hej har den originale autocad lt 2010,
men kan ikke installere (tjek Serial on the package label?) hvor?
jeg har haft en total ned smeltning af pc (Tjernobyl :-) )
Har kun Dvd skive + holder.

https://www.catchme.dk/acad.html
Avatar billede CRKrogh Ekspert
25. februar 2020 - 19:21 #1
Uden nøglen er der jo ikke meget at gøre i den retning - det er ikke den, du har streget ud på det første billede?
Har du ikke en faktura på den, du kan tage fat i AutoDesk med, så må de vel om ikke andet kunne generere en ny?
25. februar 2020 - 20:41 #2
Det er 9 år siden installeret på den udbrændte pc, og kvittering har jeg nok ikke længre
Huha.
Har kun fundet omslaget og DVD skiven.
25. februar 2020 - 20:56 #3
Havde det samme problem med en DVD, hvor jeg ikke kunne læse LICENS-koden.

Efter aftale med firmaet scannede jeg coveret (som JPEG) og sendte billedet til aktuelle firma, sammen med en beskrivelse af mit probem (kunne ikke installere pga mgl. licens-kode.)

ca en uge efter havde jeg en ny licens kode på mail.

Ved ikke o dette kan bruge menkan det være  en ide ??

KR
Avatar billede ole_madsen Ekspert
25. februar 2020 - 22:37 #4
Jeg er også ret sikker på det er den produktnøgle der er streget over på DVD-coveret du skal bruge.

MEN! - som jeg også husker AutoDesk software, så aktiverer du efterfølgende softwaren mod deres server. Og ønsker du senere at installere på en ny PC, skal du først de-aktivere den gamle installation.

Det er jo lidt svært, når PC´en er død. Du kan slet ikke få fat på disken med installationen? - for så kunne du muligvis boote på disken, og derved komme til at deaktivere installationen.

det er et lignende problem der beskrives her: https://forums.autodesk.com/t5/installation-licensing/deactivate-license/td-p/3276485
26. februar 2020 - 08:40 #5
Snestrup2000
firma? Var det Autodesk?
26. februar 2020 - 12:34 #6
HEJ,
att.:    Erik Hovedskou

Sagen er nu ca. 3 - 4 -5 år gammel, så jeg husker ikke detaljerne, men det var IKKE  Autodesk (så meget husker jeg da... )..