Avatar billede ginola Juniormester
28. februar 2020 - 18:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pris på Acer Nitro 5?

Hejsa.
Sønnen brokker sig over, at hans Acer ikke kan klare de spil han vil spille (læs:Fortnite), så nu vil han sælge den til fordel for en stationær. Har bare ikke rigtig nogen ide om en brugtpris på hans Acer?

Specs her:

Acer Nitro AN515-51
Intel i5-7300HQ, 2.5ghz, 4 core
8gb ram
250gb HD
Grafik: Nvidia Geforce GTX 1050
Avatar billede claes57 Ekspert
28. februar 2020 - 19:12 #1
lad knægten finde en pris på nuværende, og pris på ønsket pc, og differencen betaler han selv - så er den ged barberet.
Ofte er det ikke et problem med pc, men med server på spil, der ikke reagerer hurtigt nok - det kan en ny pc ikke hjælpe på.
Avatar billede ginola Juniormester
28. februar 2020 - 20:00 #2
Hmm...det er netop en brugtpris på hans Acer jeg er ude efter..som i hvad kan han sælge den for.
Avatar billede milter Ekspert
28. februar 2020 - 20:44 #3
Elgiganten sælger den brugt til disse priser:
https://www.elgiganten.dk/outlet/pc-tablets/barbar-computer/ACNHQ2SED001/acer-nitro-5-15-6-barbar-computer-sort

Så din søns kan måske sælges til omkring 2500.