Avatar billede lurup Ekspert
28. februar 2020 - 21:43 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Indbakke i gmail er lige pludselig tom

Hej

Jeg har en gmail konto jeg bruger hver time.
Her i aften er min indbakker lige pludselig tom uden jeg har gjort noget ?
Kan jeg få mine mail tilbage igen ? der var ca 200 mail
Avatar billede falster Ekspert
28. februar 2020 - 22:40 #1
Hvis du anvender en klient - (du nævner så ikke hvad det er for en) - prøv at logge ind på din gmail-konto i en browser.
Avatar billede lurup Ekspert
29. februar 2020 - 10:41 #2
Det giver ikke helt mening for mig ( mig der ikke forstår svaret)
Jeg har prøvet at fra min iphone og fra explore hvor jeg også mangler alle mails.
Det er en gmail.com konto
Avatar billede falster Ekspert
29. februar 2020 - 11:40 #3
Det var blot, hvis du havde problemet i en klient (f.eks. Outlook eller Thunderbird), så kunne det være, at de manglende emails kunne findes, hvis du loggede ind på din gmail-konto gennem en browser.

Men det er vist det, du gør (explorer).

Hvis du googler problemet er der mange hits om (lignende) problem(er), når man tilgår sin konto fra forskellige enheder.

Held og lykke :-)
Avatar billede supportsiden Professor
29. februar 2020 - 11:42 #4
Prøv at kigge i "slettet post" eller evt. andre mapper
Har du fornylig tilslutte med en ny mail klient ?
Hvis du bruger POP3 kan det ske at mails hentes ned på klienten og slettes fra mailbox
Hvis man har flere klienter (Outlook, iPhone, Windows Mail) bør man bruge IMAP til at hente mails, så bliver de på serveren
Avatar billede INK Ekspert
29. februar 2020 - 12:13 #5
I min Gmail findes en mappe "Alle mails". Her gemmes alt indtil jeg helt bevidst sletter det. Mails, der er læst på en enhed forsvinder fra indbakken, men findes så i "alle mails".
Kik på indstillingerne i Gmail i en webbrowser.
Avatar billede lurup Ekspert
29. februar 2020 - 13:40 #6
Tak for hjælpen...
Ved ikke hvordan men jeg har nu fundet de 100 mistet mail i min papirkurv uden jeg har slettet dem. Har fundet den blandt de 2000 mail der skulle være der.
TAK for hjælpen