Avatar billede luffe1955 Seniormester
01. marts 2020 - 16:20 Der er 8 kommentarer

Office

jeg har læst mig frem til at man kan kopier Token fra mappen spp i system 32 over på en anden pc når man installere samme V. Office eks. 2013-2016-2019
men når jeg forsøger at gøre det, efter jeg har skrevet i CMD
net stop sppsvc så får jeg ikke lov af windows jeg har tjekket alle tilladelser under egenskaber på mappen spp , men jeg får ikke lov ????
men måske der er en her der ved hvad man gør ?????
Avatar billede supportsiden Professor
01. marts 2020 - 16:32 #1
Har aldrig hørt om det ! Det lyder ikke helt efter licensreglerne men prøv at starte i Safe Mode og kopier der
Avatar billede luffe1955 Seniormester
01. marts 2020 - 16:37 #2
det er korrekt, det er ikke lige efter bogen
men safe mode giver heller ikke noget resultat
Avatar billede supportsiden Professor
01. marts 2020 - 16:49 #3
Kan kun give ret i svar give i dit andet tilsvarende spørgsmål : Køb en licens på e-bay
Avatar billede luffe1955 Seniormester
01. marts 2020 - 16:52 #4
det ved jeg godt at man kan,  det har jeg
men derfor vil jeg nu gerne se om det kan lykkedes
mvh.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
01. marts 2020 - 20:53 #5
Som skrevet i det andet spørgsmål - du er på vildspor. Det kan ikke lade sig gøre på den måde. Desuden er det afhængig af hvilken type licensering den pågældende office installation har.
Avatar billede kurtba Ekspert
01. marts 2020 - 23:04 #6
Om det vil virke, ved jeg ikke. Men jeg kan godt kopiere mappen Tokens  på  min pc uden problemer. Jeg gør det bare i Stifinder og der er ingen restriktioner på.
Hvis du skal kopiere mappen skal du nok lige sikre dig, at du ikke har noget officeprogram kørende.
Avatar billede luffe1955 Seniormester
02. marts 2020 - 08:38 #7
Hej kurtba
undskyld jeg først svare nu, men det var sent i gå, da du svarede sov jeg.
Det er en Windows 10Pro jeg har
hvilken Windows har du ?
Så tak for dit svar, når du nu  skriver at du går igennem stifinder ?
så er jeg lidt i tvivl, jeg mener at når du åbner stifinder fra proces linjen, går du så via denne pc ind til mappen spp ???
kunne du være rar at forklare.
mvh. luffe
Avatar billede ojensen7 Praktikant
02. marts 2020 - 12:57 #8
Det har jeg godt nok heller aldrig hørt om - har du fået det til at virke?