Avatar billede malenejakob Mester
02. marts 2020 - 13:50 Der er 1 løsning

Slicer - rapportforbindelse

Hejsa
Jeg sidder med flere tabeller i excel, som jeg ønsker at forbinde ved at oprettet pivottabeller og dermed styre med en fælles slider.
Men jeg kan ikke få rapportforbindelse til at vise andre pivottabeller end den som sliceren er oprettet i.
Jeg sidder med en excel 2016
Avatar billede thomas_bk Ekspert
03. marts 2020 - 08:09 #1
https://www.myexcelonline.com/blog/connect-slicers-to-multiple-excel-pivot-tables/

Højre klik på slicer'en. Der er noget på engelsk som hedder "report connections" til at forbinde til flere pivot'er.