06. marts 2020 - 11:11 Der er 1 kommentar

Begrænset tilstand på youtube - af netværksadministrator

Hejsa
Jeg har problemer med, at der er en masse indhold på youtube, som jeg ikke kan afspille på min mac hjemme på vores eget private wifi.

Får følgende fejlmelding:
"Nogle resultater er blevet fjernet, fordi Begrænset tilstand er aktiveret af din netværksadministrator."

Jeg kan kun læse mig til, hvordan jeg slår begrænset tilstand til og fra, og det er deaktiveret. Samtidig kan jeg godt se de samme film på min hustrus computer via vores netværk.

Kan I hjælpe med andre bud på en løsning?
Mvh Jens Jacob
Avatar billede supportsiden Professor
06. marts 2020 - 16:40 #1
Kunne være Antivirus eller at der er indstillet forældre sikkerhed (eller hvad det nu hedder)