Avatar billede jthyge Mester
08. marts 2020 - 15:58 Der er 2 kommentarer

Visning af indhold på netværks harddisk i stifinder.

Hej
Jeg har nettop tilføjet en netværksharddisk til stifinder. (HDD koblet på router)

Kan jeg få stifinder til at viser thumbnails, i steder for blot filnavne.
Og åben fx. billeder direkte, så den ikke downloader dem. Men bare viser dem?

Så den fungere på samme vis som en alm. harddisk.
Avatar billede puren Ekspert
08. marts 2020 - 22:36 #1
du bliver nok nød til at fortælle lidt mere om hvordan du har gjort det og hvilken router du har for at vi andre har en chance for at hjælpe dig
Avatar billede jthyge Mester
09. marts 2020 - 10:17 #2
Ok, god pointe.

Jeg har en TP-Link Acher C9 v1, hvor jeg har tilsluttet en USB harddisk.
Jeg tilføjer den som netværks harddisk i Stifinder, ud fra IP adressen.

Jeg kan fint tilgå alle filer via stifinder.

Men kan jeg få stifinder til at indeksere harddisken, så der vises thumpnails af billeder. Og den åbner filerne, i stedet for at downloade dem når jeg klikker på dem?