Avatar billede 450025 Ekspert
09. marts 2020 - 11:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Gmail sliter jeg med fungere ikke som den burte.

Jeg sliter med Gmail har spurt her før det ga ingen løsning kanskje der ikke er noen sådan. Og lure på om jeg er heldig denne gang med lidt hjelp..

Computeren fungere helt fint på alt Win10 å siste oppdatering - når jeg skriv i Word er der ingen problemer men så snart jeg bruker Gmail sliter jeg hele tiden med og skrive tekst den forsvinner bare mens jeg skriv – må gå tilbake å rette opp dette kan da fortsette og samme skjer igjen. (kan det være en innstilling i computeren som gjør dette? ( jeg bare gjetter men Hva skylles dette?
Jeg har bytte Tastatur hjalp ikke - jeg har fjerna Google Chrome helt installert igjen intet hjelper samme hva jeg gjør.
Måten jeg klare meg på nå er – kopier Epost - svare i Word – kopier igjen lim ind  i Gmail det syntes jeg er så tungvint, er der noen som har en tanke rundt dette Takk om noen stiller opp.
Avatar billede 450025 Ekspert
10. marts 2020 - 02:48 #1
Oppgaven er nok for vanskelig nå skal jeg prøve og gå over Til  Firefox prøve det en stund om det hjelper vet ikke?
Avatar billede 450025 Ekspert
10. marts 2020 - 12:19 #2
Jeg lukker denne posten der er ikke noen løsning fortsetter som jeg skrev bruker Word.