Avatar billede hagbartm Seniormester
10. marts 2020 - 08:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

mistet mail adrr.

jeg er kommet i en meget kedelig situation,jeg har opdaget at fordi jeg har skiftet teleudbyder så har jeg mistet min mail adresse og det  er jo ærlig talt lidt af en katastrofe er der nogen der ved om det er muligt at få den tilbage på forhånd tusind tak.
Avatar billede INK Ekspert
10. marts 2020 - 08:52 #1
Afhængig af udbyder kan du for en månedlig sum beholde din mailadresse hos dem.
Du skriver ikke fra hvilken internet udbyder til hvilken.
Avatar billede Slater Ekspert
10. marts 2020 - 08:53 #2
Det skal du nok snakke med den tidligere teleudbyder om, men sandsynligvis ikke. Ikke med mindre det var dit eget domæne.

Der er i hvert fald ingen måde uden om udbyderen, da de ejer domænet tilknyttet den mail. Der er ingen måde du kan få adgang til en enkelt mailbox på et domæne ejet af andre, uden at få dem til at give dig det.
Avatar billede hagbartm Seniormester
10. marts 2020 - 08:57 #3
Jeg skiftede fra stofa til et lokalt it selskab ved navn Kikkenborg it
Avatar billede INK Ekspert
10. marts 2020 - 09:03 #4
Du må kontakte Stofa og undersøge muligheden for at købe din mailadresse tilbage. Hos YouSee koster det et månedligt beløb.
Avatar billede Slater Ekspert
10. marts 2020 - 09:04 #5
Så er det Stofa du skal have fat i. Jeg kan ikke umiddelbart se noget på deres side om at købe en mailbox uden internetabonnement, men det kan være der er en måde hvis du ringer til dem.

Det er dog slet ikke sikkert de vil give dig den samme adresse du havde før, da det kan være et stort sikkerhedsproblem. Og du skal nok regne med at eksisterende mails på serveren er slettet.
Avatar billede hagbartm Seniormester
10. marts 2020 - 09:07 #6
Jeg siger tak for hjælpen.jeg må hive min nye udbyder i ørene,da det sådan set dem der har klodset i det,så slut herfra hav en god dag.